نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رسمی: نتو قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد ! یوونتوس آماده است

رسمی: نتو قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد ! یوونتوس آماده است

باشگاه فیورنتینا امروز به طور رسمی اعلام کرد که نوربرتو نتو سنگربان برزیلی قراردادش را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد ولی هنوز وضعیت انتقال او به تیمی دیگر مشخص نیست.

امروز عصر در دفتر باشگاه فیورنتینا ملاقاتی بین سران ویولا با نتو و مدیر برنامه اش برگزار شد و دو طرف در مورد قرارداد این بازیکن به مذاکره پرداختند. سپس باشگاه فیورنتینا به سرعت بیانیه ای در مورد نتیجه حاصل شده در این ملاقات منتشر کرد که البته خبر خوبی برای هواداران ویولا نیست:

"باشگاه ای سی اف فیورنتینا به طور رسمی اعلام می کند که دروازه بان نوربرتو مورارا نتو به طور قطع تصمیم گرفته تا قرارداد خود را با ویولا تمدید نکند. نتو اصرار دارد که تصمیم او هیچ ارتباطی با مسائل مالی ندارد. او حالا می تواند برای آینده خود تصمیم گیری کند."

بدین ترتیب نتو می تواند در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب در ژانویه از فیورنتینا جدا شود و ویولا نیز مبلغی را بدست آورد. در غیر این صورت، نتو در پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد از فلورانس جدا شده و راهی تیمی دیگر خواهد شد. یوونتوس، رم و لیورپول در حال حاضر مشتری های اصلی این سنگربان برزیلی هستند.

به نظر می رسد یوونتوسی ها از شانس بسیار بالایی برای جذب این بازیکن برخوردار هستند و می توانند در فصل آینده وی را در اختیار داشته باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: